• Кращі способи просування грибів від керівника Mushroom Council.
    • Як переконати споживачів замінити м’ясо на гриби?
    • Де має бути розміщена полиця з грибами в супермаркетах?
    • Як збільшити кількість страв, що містять гриби, в ресторанах?
    • Як зростити потенційних споживачів грибів зі шкільного віку?

     

    Ці та інші цікаві теми підніматиме у своєму виступі директор Mushroom Council Барт Майнор на конференції.

Mushroom Council –  це об’єднання виробників грибів у США, що має на меті збільшення попиту на культивований гриб за допомогою маркетингу.

Одним із останніх та найуспішніших кейсів організації став проєкт The Blend — розробка кулінарних рецептів з м’яса з додаванням до фаршу подрібнених грибів.  На прохання організаторів конференції “Дні українського грибівництва”  Барт Майнор підготує кілька виступів для учасників. В одному з них директор Mushroom Council розповість про те, як виробникам із США вдалось об’єднати фінансові ресурси  для розробки та реалізації маркетингової стратегії галузі, які особливості керування такою організацією як Mushroom Council та який фінансовий об’єм може бути витрачений.

Тема іншої доповіді  стосуватиметься інструментів просування грибів. Барт розповість про головні напрямки роботи організації Mushroom Council  на прикладі конкретних кейсів.

ПРИДБАТИ КВИТОК